Autor: Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs

Novi Sad
27.11.2017.
10:06 > 15:32
Beogradski "DB inženjering" projektovaće novi most na kanalu DTD, pored postojećeg Sentandrejskog (Klisanskog) mosta, saznaje 021.rs.
  • Klisanin

    30.11.2017 11:17
    A kako ce produziti Sentandrejski put zbog novog mosta? Hoce li most biti blize Bigu ili sa druge strane? Hoce li onda rusiti kuce ili sta...? Bas me zanima...
    Neko rece Bulevar na Slanoj bari i Klisi, i zgrade...Pa sta bi falilo? Cela ulica stane u jednu zgradu, a dobijete puno okolnog prostora koji moze da se upotrebi na razne nacine.
  • Horor umesto leta

    28.11.2017 09:49
    A kada će prečistač kanalizacione vode da se napravi? Ili treba građani duž keja da se guše u smradu fekalija još narednih X godina? Možda uprava grada tako rezonuje? I mi plaćamo porez, mi koji živimo duž keja.
  • deda

    27.11.2017 23:34
    pa postojeci posto ima upotrebnu dozvolu sigurno ima i ostalu pratecu dokumentaciju, glavnu projektnu knjigu i jos bar 6 il 7 dodataka projektu, osvetljenje, ograde i sl, znaci vlasnici ste projekta po kome je napravljen i u cemu je problem bio da se po istom napravi blizanac, a ako projektne knjige nema e onda ok cvarkov je kriv
  • Putnik

    27.11.2017 15:32
    ideaj
    Ako neko čita ove komentare - ja mislim da bi bila fantastična ideja da se napravi most preko Kanala DTD u produžetku Beogradskog Keja ka Šangaju.

    Eto ja sam za to da se isforsira i njegova izgradnja.
  • PERICA ###

    27.11.2017 14:22
    SNS DIPLOMAc S,PIJACE računa
    Novi most bi trebalo da košta "OKO"165 miliona dinara, a pošto će veći deo 2018. godine proći u projektovanju, gradnja se može očekivati tek 2019. godine.

    Podsetimo i da UGZI trenutno sprovodi tender za izbor firme koja će popraviti postojeći Sentandrejski most i vrednost tog posla je "OKO" 225 miliona dinara.
  • Salajka NS

    27.11.2017 14:08
    a di smo mi tu?
    "Ubacite" onda u projekat i spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom, kada već nije ispoštovan postojeći projekat.
    Neverovatno da nikome u Gradu od 2008.godine nije palo na pamet koliko bi to spajanje značilo , ne samo za nas koji stanujemo tu, nego za saobraćaj uopšte u tom delu grada. Kada počnu radovi na rekonstrukciji Klisansnog mosta, svu gužvu i haos u saobraćaju osetićemo najviše mi koji tu živimo.Nećemo moći ni da udjemo ni da izadjemo iz ulice (ovo se odnosi prevashodno na slepi deo ulice Teodora Mandića).
    Molimo vas, po ko zna koji put za ovih 10 godina, uradite to spajanje kraka ulice Teodora Mandića sa Temerinskom.To je samo oko 100 metara.
  • Darko

    27.11.2017 13:49
    Korupcija
    Firma je slucajno od nekog tajkuna, brata od politicara, premijerke ili iz SNS
  • Sale NS

    27.11.2017 13:22
    DB ?
    Sa ovakvim nazivom firme teško da bi neka komisija smela da ih otkači ?!
  • Milan

    27.11.2017 13:12
    Most
    Ako kazu da most treba da bude isti kao i postojeci,zar nije mogao da se iskoristi projekat postojećeg? Ne znam, inženjer pitam
  • Miki

    27.11.2017 12:58
    Nesto nestima
    Nisam strucnjak, ali se namece logidcno pitanje. Ako projekat i izgradnja novog mosta kosta oko 164 miliona, a rekonstrukcija postojeceg 225 miliona, jeftinije je srusiti i postojeci koji vec ima projektnu dokumentaciju i sagraditi dva nova mosta.
  • Vic godine

    27.11.2017 12:46
    Beogradski "DB inženjering" .... hahahaha!
  • Ufff

    27.11.2017 12:39
    A onda bulevar na Slanoj bari i Klisi ...
    I zgrade...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna